غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، با شعار "مسجد، کانون نشاط"
غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، کانون نشاط"
در کانون های مساجد چهارمحال و بختیاری صورت می گیرد؛

غنی سازی اوقات فراغت بچه های مسجد، با شعار "مسجد، کانون نشاط"

مظاهري در نشست ستاد اوقات فراغت از برگزاري طرح ملي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، کانون نشاط " در کانون هاي فرهنگي هنري مساجد چهارمحال و بختياري خبر داد.
شناسه خبر : 47717 تاریخ انتشار : ۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۳۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان چهارمحال و بختیاری،  محمدرضا مظاهری در نشست ستاد اوقات فراغت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان گفت: به منظور جذب كودكان و نوجوانان به مساجد، ترويج معارف اسلامي، مهارت آموزي و نشاط بخشي و با رويکرد شبکه سازي و جريان سازي، طرح ملي غني سازي اوقات فراغت بچه هاي مسجد، با شعار "مسجد، کانون نشاط " در سطح کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه یکی از اهداف برگزاری کلاس های طرح اوقات فراغت تابستان 1402 درکانون های فرهنگی هنری مساجد، تقویت زیرساخت های فرهنگی، هنری، قرآنی، همدلی ، کار و ایثار در محیط مسجد، خانواده و محله با استفاده از ظرفیت های خود جوش و داوطلبانه مردمی است، افزود: برای این منظور  استفاده از ظرفيت هاي مردمي و فعالان اجتماعي محله محور و با محوریت امام جماعت و همراهی هیات امناء مسجد و استفاده از ظرفیت سایر تشکل ها و دستگاه های مرتبط در استان در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی با بیان اهميت نقش كانون هاي فرهنگي هنري مساجد در غني سازي اوقات فراغت كودكان و نوجوانان افزود: اجرای طرح ملي غني سازي اوقات فراغت تابستان 1402 از ابتداي تيرماه آغاز گردیده و تا پايان شهريور ماه در كانون هاي فرهنگي هنري مساجد ادامه می یابد.


  
مظاهری ادامه داد: هماهنگي كانون هاي فرهنگي هنري مساجد با مدارس محله و شهر و روستای خود با توجه به تفاهم نامه صورت گرفته با اداره کل آموزش و پرورش به منظور انسجام بهتر و اثربخشي بیشتر اجرای طرح ضروری است.

 

گفتنی است، تاکنون 457 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد استان چهارمحال و بختیاری تاسیس گردیده که ازاین تعداد 263 باب کانون در مساجد روستایی و عشایری و 194 باب کانون فرهنگی هنری در مساجد شهرها تاسیس گردیده است.